Merħba! - Reisverslag uit Malta, Malta van robinaendekerk - WaarBenJij.nu Merħba! - Reisverslag uit Malta, Malta van robinaendekerk - WaarBenJij.nu

Merħba!

Blijf op de hoogte en volg

03 Februari 2014 | Malta, Malta

Vandaag was het dan zo ver, onze eerste stage dag. De eerste week sta ik op de General Skeletal, de gewone bucky kamer bij ons. De eerste indruk was super, maar er valt nog genoeg te leren. Wel al van alles mogen doen, dus vertrouwen hebben ze sowieso, dus denk dat ik een super stage ga krijgen.

In mijn vorige blog had ik gezegd dat ik hoopte dat we snel internet zouden hebben. Helaas hebben we op dit moment nog steeds geen internet en schrijf ik mijn blog maar weer vanuit de universiteit.

De afgelopen dagen hebben Elaine en ik veel gedaan en gezien. Een kleine samenvatting:

Donderdag was de planning om de hele dag aan onze stageleerplannen te gaan werken. Door omstandigheden (o.a. shoppen en poetsen) is daar niet veel van gekomen. S'avonds zijn we in een restaurantje geweest waar ze heerlijke taart verkopen. Helaas kregen we door een miscommunicatie de verkeerde, maar oke, volgende keer beter.

Vrijdag zijn we dan toch naar de universiteit gegaan om aan ons stageleerplan te werken. Dit is ook de dag waarop we onze belangrijkste aankoop hebben gedaan, het internet (wat we helaas nog steeds niet hebben).

Zaterdag was het slecht weer, dus hebben we overdag niet veel gedaan. S'avonds zijn we gaan eten in St. Julians, was overigens heerlijk was. En we zijn er meteen achter gekomen dat de Maltese wijn de wijn is die we de komende maanden gaan drinken. Daarna door naar Paceville, waar we zouden gaan stappen met de andere Erasmus studenten. Uiteindelijke zijn we met z'n tweeën in de plaatselijke salsa bar belandt waar we met wat locals er een gezellige avond van hebben gemaakt.

Zondag zijn we weer vroeg opgestaan (ja dat was best knap na een avond stappen) om naar de zondagochtend markt te gaan in Valletta, aangezien we nog wat kleine dingen nodig hadden voor ons appartement. Na daar de dingen gescoord te hebben die we nodig hadden hebben we nog even door Valletta gelopen, om vervolgens weer naar huis te gaan. S'middags no g naar Sliema gewandeld om nog even van het lekkere weer te genieten.

En toen was het weer maandag. Dus zoals jullie zien hebben we de afgelopen dagen aardig wat gedaan, maar is nu toch hetgeen begonnen waar we hier voor zijn, stage lopen.

Vanaf de University of Malta wens ik jullie een fijne week!

• 03 Februari 2014 - 20:03

Christianne:

Hoi Robin ,
    Fijn om te horen dat het goed bevalt daar in Malta.

Groetjes dikke kus: Robert , Chris , Boy, Kayleigh en Sem

• 03 Februari 2014 - 20:53

Jolanda:

Hoi lieverd.
    Een leuk verslag. De foto's waren ook leuk. Zal ze bewaren.
    Wij vinden het fijn dat je het naar je zin hebt in Malta.
    Geniet er met volle teugen van. Gr.van pap, mam, jelle en nadine. xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta